A girl who likes.

Extreme Fandom

  • 4th September
    2011
  • 04
superseoul:

b-l-o-c-k-is-bamf:

aquilaprisca:

wanna-b-gorges:

icesee:

I don’t care if I look lost or something. Me and block B in one shot. Huhuhu.
Kyung = super cute! U-Kwon reminds me of YG all the time. WHYY// Troll face! Haha
I see B-Bomb. Period!
Thanks ate Rowena and kuya Bobby for the pic!

um

^ im pretty sure this is the guy creeping over Zico’s shoulder in this picture……

^^^^%^goesjgtispgihdeospdhogsdg dying dying. DEAD. fgsidghsogh

LOL OMG WHY WHY WHY WHY WHY, BRB GONNA CHOKE ON CHICKEN.

DFJSDKLFJSDKLF OMGGG

superseoul:

b-l-o-c-k-is-bamf:

aquilaprisca:

wanna-b-gorges:

icesee:

I don’t care if I look lost or something. Me and block B in one shot. Huhuhu.

Kyung = super cute! U-Kwon reminds me of YG all the time. WHYY// Troll face! Haha

I see B-Bomb. Period!

Thanks ate Rowena and kuya Bobby for the pic!

um

^ im pretty sure this is the guy creeping over Zico’s shoulder in this picture……

^^^^%^goesjgtispgihdeospdhogsdg dying dying. DEAD. fgsidghsogh

LOL OMG WHY WHY WHY WHY WHY, BRB GONNA CHOKE ON CHICKEN.

DFJSDKLFJSDKLF OMGGG

(via sassypreet)

  1. di-kstar reblogged this from sulli-anon
  2. hankyungg reblogged this from icesee
  3. bangtanmilk reblogged this from chnen
  4. hidetheoppars reblogged this from deurakyul
  5. deurakyul reblogged this from iseeshineetoys
  6. dickyung reblogged this from koreaography
  7. iseeshineetoys reblogged this from therockangel
  8. tru-b2uty reblogged this from krispy-byuns
  9. xmaccy reblogged this from attrachen
  10. yang-dong reblogged this from beastpiniteu
  11. my-escape-to-happiness reblogged this from chanyor
  12. fizzysweets reblogged this from dorkasso
  13. dorkasso reblogged this from krispy-byuns
  14. therockangel reblogged this from seobangnim
  15. jjongacious reblogged this from krispy-byuns
  16. mojorolls reblogged this from princezico and added:
    ^lol! i don’t want to share this but.. P.O. told that guy that he looks like Will.I.Am. lololololol
  17. onelovestoryx reblogged this from krispy-byuns
  18. seobangnim reblogged this from krispy-byuns
  19. beastpiniteu reblogged this from krispy-byuns
  20. krispy-byuns reblogged this from jasaeng
  21. jasaeng reblogged this from chanyor
  22. aninnal reblogged this from chanyor
  23. chanyor reblogged this from namwhyns and added:
    HAHAHA THAT GUY LOLOL
  24. namwhyns reblogged this from chnen and added:
    fgjhfghfghfhfghfgh
  25. chnen reblogged this from princezico and added:
    O_O ^ holy crap.
  26. nikkivuuu reblogged this from jaehyoswife
  27. jaehyoswife reblogged this from princezico
  28. princezico reblogged this from lameyxo and added:
    LOLLLL IM GLAD YOU GUYS SEE IT. IT MUST BE HIM HAHAHAH